!!وفا!!
شعرهای پرمعناوعاشقانه
شعرهای پرمعناوعاشقانه
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:وفا,شعروفا,کاغذسیاه,اایبب, توسط saber

  می خوام امشب باردگرکاغذی راسیاه کنم

 میخواهم امشب درددلی تازه اغاز کنم

 می خواهم امشب نویسم شعردیگر 

وندارن قصه دیارغربت بازگوکنم

امشب قصه سیاه کاغذسفیدم وای

 که من باز سفیدی کاغذراتباه می کنم

من بانوشتن باسرودن مثل همیشه

 راه ورسم خوب زیستن راپیدامی کنم

من درمیان بیت های هرشعرم

بوی ازانسانیّت رابه خداتمنامی کنم

چشم دل را باز کن تاببینی

 من زروی صدق نیّت خداخدامی کنم

من که تمام عمرسوختم به پای تو

اماچه کنم که فکرمیکنی دارم جفامیکنم

من تادم اخربرای خوشبختی تو

 روی سجاده دلم دست به دعامیکنم

همه دراشتباهندکه من دارم خود نمای میکنم

 نازنینم توبگوکه من چهامیکنم

هرچه دلت میخواداسم این شعربگذار

 ولی بزاربگم من بخدادارم وفامیکنم

این شعرازخانم مریم شجاعی است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: